Pengambilan Besar-Besaran Jawatan Kosong Polis Bantuan Seluruh Malaysia ~ GAJI RM2,500 – RM2,999 / Minima SPM Layak Memohon!

Jawatan kosong terkini ambilan tahun 2022 Pelbagai Majikan. Maklumat kekosongan jawatan adalah sama seperti yang telah diiklankan oleh pihak majikan.

Sila pastikan bahawa anda telah membaca segala syarat-syarat kelayakan yang diinginkan oleh pihak majikan sebelum anda melakukan sebarang permohonan.

Berikut adalah merupakan maklumat lengkap kekosongan jawatan.

Maklumat Lengkap Jawatan Kosong Polis Bantuan

Untuk makluman, berikut adalah merupakan senarai lengkap kekosongan jawatan terkini yang telah ditawarkan oleh pihak majikan untuk permohonan:

  • Polis Bantuan

IKUTI TELEGRAM RASMI : https://t.me/mybernama

Syarat Kelayakan Permohonan

Kepada individu yang berkelayakan dan ingin melakukan permohonan, sila pastikan bahawa anda telah mematuhi segala syarat kelayakan yang telah ditetapkan.

Berikut adalah merupakan syarat kelayakan yang telah ditetapkan oleh pihak majikan terlibat.

  • Pemegang Ijazah, Diploma, Sijil Tinggi Persekolahan (SPM,STPM,”A” Level, Pre-U) atau kelayakan Professional yang diiktiraf.
  • Individu pemohon mestilah mempunyai kelulusan atau kelayakan yang bersesuaian dengan kekosongan jawatan yang ditawarkan.

Polis Bantuan

Baca Juga:

Cara Lengkap Permohonan Polis Bantuan

Bagi individu yang berkelayakan dan ingin melakukan permohonan, sila ikuti segala langkah serta cara lengkap memohon kekosongan jawatan yang ditawarkan oleh pihak majikan:

  1. Individu pemohon boleh mengemukakan permohonan secara terus kepada pihak majikan melalui emel rasmi majikan ataupun secara online dengan mengemukakan segala maklumat serta dokumen lengkap seperti yang berikut (jika diperlukan):
    • Resume Pemohon.
    • Gambar Individu Pemohon (berukuran Passport).
    • Salinan Kad Pengenalan Diri Pemohon.
    • Salinan Sijil & Dokumen Yang Diperlukan.
    • Lain-Lain Dokumen Yang Dirasa Berkaitan Dalam Membuat Permohonan.
  2.  Sila pastikan bahawa anda telah membaca serta memahami segala syarat yang telah ditetapkan oleh pihak majikan sebelum anda melakukan sebarang permohonan.
  3. Semua permohonan yang sampai kepada pihak majikan selepas tarikh tutup iklan akan ditolak dengan serta merta dan permohonan tidak akan dipertimbangkan.
  4. Permohonan yang tidak menerima sebarang maklumbalas daripada pihak majikan selama tempoh tiga ataupun enam bulan, individu pemohon boleh menganggap bahawa permohonan yang dilakukan adalah tidak diterima dan ditolak.

Maklumat Nama Majikan : Pelbagai Majikan

Tarikh Tutup Permohonan : Oktober 2022

Lokasi Kekosongan : Pelbagai Negeri

Maklumat lengkap jawatan boleh rujuk DI SINI