Permohonan Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) Di Buka Seluruh Malaysia ~ Mohon Sekarang!

Jawatan kosong terkini ambilan tahun 2022 Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA). Maklumat kekosongan jawatan adalah sama seperti yang telah diiklankan oleh pihak majikan.

Sila pastikan bahawa anda telah membaca segala syarat-syarat kelayakan yang diinginkan oleh pihak majikan sebelum anda melakukan sebarang permohonan.

Berikut adalah merupakan maklumat lengkap kekosongan jawatan.

Maklumat Lengkap Jawatan Kosong

Untuk makluman, berikut adalah merupakan senarai lengkap kekosongan jawatan terkini yang telah ditawarkan oleh pihak majikan untuk permohonan:

  • Pegawai Undang-Undang Gred L41
  • Penolong Pegawai Tadbir Gred N29

IKUTI TELEGRAM RASMI : https://t.me/mybernama

Syarat Kelayakan Permohonan

Kepada individu yang berkelayakan dan ingin melakukan permohonan, sila pastikan bahawa anda telah mematuhi segala syarat kelayakan yang telah ditetapkan.

Berikut adalah merupakan syarat kelayakan yang telah ditetapkan oleh pihak majikan terlibat.

  • Warganegara Malaysia
  • Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan
  • Lulusan Ijazah Sarjana/STPM/STAM yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau
  • Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subject Bahasa Melayu di peringkat SPM/SVM atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan

Mempunyai kelayakan-kelayakan yang telah ditetapkan bagi setiap jawatan yang hendak dipohon anda boleh rujuk pada lampiran yang kami telah berikan pautannya dibawah.

 

Baca Juga:

Cara Lengkap Permohonan

Semua permohonan jawatan yang ditawarkan di FELDA hendaklah dibuat dengan menggunakan Form yang telah disedikan oleh pihak FELDA yang kami telah berikan pautannya.

Sila pastikan anda mengisi segala maklumat jawatan yang diminta dengan lengkap dan tepat bagi memastikan permohonan anda diterima dan dinilai sebaiknya oleh pihak majikan.

Maklumat Nama Majikan : Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA)

Tarikh Tutup Permohonan : 13 Oktober 2022

Lokasi Kekosongan : Pelbagai Negeri

Maklumat lengkap jawatan boleh rujuk DI SINI